ayseeeasln21 Kızlar iyi akşamlar bebeğim 8 aylık emerken kendini sıkıyor yukarı asaya doğru zıplatıyor kendini ve bağırıyor acaba bir sıkıntısı varda ben mi anlamıyorum yada sizce sütüm artık azalmış olabilir mi onu öyle kızgın görmek çok sinirimi bozuyor