aybars030921 Hnf123 ben de 9 ay oldu daha olmadım, birkaç aydır adet haftasında belirti gösteriyor sonra kayboluyor:/
Tugceonrdml_ Hnf123 1 seneye kadar normal aman sakın korunmayı elden bırakmayın bebek istemiyorsanız suan kızım 14 aylık birde 4 aylık hamileyim tabi ben istiyordumda bazı anneler süt korur düşüncesinde
Hnf123 aybars030921 doktora gitmeli miyiz bilemedim 1 yıla kadar normal yazıyor internette emin olamadım
Hnf123 Tugceonrdml_ yok korunuyorum zaten sütun korumadigini tüm doktorlar söylüyor ancak çok sisiyorum acaba gitsem olması adına birşey yapılabilir mi diye merak ettim
Gizemgt59 7 ay oldu benimde hala olmadım.. Normal diye biliyorum ama yine insanın doktoruna bi gidesi geliyo muayene için 😅
Tugcedlms Hnf123 benım bebegımde 9 aylık daha gecen ay adet oldum bu ay hıcbısey yok emzırme donemı bıtene kadar normalmıs ama süt koruyo dıyolar