sr_ky benim oğlum da 23 aylık deniyim dedim bezini çıkardım birkaç kere tuvalete götürdüm benim evimde de alaturka yok klozete oturmak istemiyor ama bizm ilk denemeydi oturttuğum gibi kalkmak istedi napmam lazım acaba lazımlık alma taraftarı değilim bu sefer ona alışır tuvalete tekrar alıştırmak lazım direk lavaboya gitsin istiyorum valla zor işler Allah yardımcımız olsun