Kızlar size bişey danışmak istiyorum. Bizim eve kim gelirse hep dedikleri tek şey bu evde bı ağırlık var , uykum geldi vb şeyler söylüyorlar. Evimde bir bereketsizlik var eşimin işleri durgun para gelse bile geldiği gibi gidiyor nereye harcanıyor belli bile olmuyor. Bunun için onerebilceginiz bişey varmı yada sizin sürekli evinizde yaptığınız bişey? Dua olur başka bişey olur .