Şöyle düzelteyim o zaman toplu cevap olsun öncelikle bebeğim yaptığım hiçbir şey beni zorlamıyor benim zorlukdan kastım bebeğim uyanınca huzursuz oluyor aslında tamamen uyanmasının nedeni ilk doğduğu zamanlarda sarılık olduğu için ben her saat başı uyandırıyordum o yüzden doktorum bana 3 saatte 1 emzirmelisin küllü alımı fazla dediği için ben de acaba gece emzirmelerini mi kessem hem uyku düzeni daha iyi olur diye ona istinaden sordum sormamın tek nedeni gece beslenmesini kesmem ona zarar verir mi diye yine söylemek istediğim kesmekten kastım hani 12’de emzirdikten sonra sabah altı da mesela