Nurm23 benim bebeğim de 2400 doğdu ama eğer siz veya eşiniz minyonsa çok ta tombiş Bi bebek olacak diye düşünmeyin. Son süt meselesine gelirsek, sırayla Bi sağ sol göğüs emziriyosunuz ya diyelim. En son sol gogüs emdi diyelim. Bi daha ki emişte tekrar sol verin ordan başlatın o zaman son sütü alacaktır. Umarım anlatabilmişimdir