Doğum yapalı 47 gün oldu sezaryen doğum yaptım bugün hasta olmuşum gibi lekelenmem var sizce hasta mıyım yani benim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba, birde bebeği bu aralar pek emmek istemiyorum sütün tadı falan değişiyor mu ilk doğumun bilmediğimden soruyorum kusura bakmayın