Rabia4747 Kizlar birisi burda kalça.usgden sonra bebeklerin gazi bittiğini söylemişti dogrumu öyle birşey varmı
Halime0638 Rabia4747 ne alaka kız 😂 kim yazdı onu kalca usg de bisey yokki bacaginin yanindan bakiyorlar 2 dk sürmüyor gazla ne ilgisi var sjdjdjdjdj
Rabia4747 Nursimababy hatırlamıyorum birisi gaz postumun altina ole yazmıştı kac gün önce aklimda kalmış :))
Nursimababy Rabia4747 Yok canım öyle birşey ben kızıma yaptırdım ama 4 aya kadar gaz sancısı çektik kızımla 4 aydan sonra rahatladı
CizerBirAnne Rabia4747 hiç alakası olan şeyler değil 😁 belki gelişimsel olarak sindirimi düzene girmiştir, üst üste gelince de ultrasondan zannetmiştir diye düşünüyorum.
Rabia4747 Deletedmom_32 Valla sanko daha güzel bakabilirim die dusunuom ona yetemiomusum gibi mesela dun ağladım sinirden bugün yine haastanedeydik