mommom_ Annelerrr son günlerde canım aşırı kola istiyor😔 içsem bebeğime zarar veririm diye vicdan yapıyorum , içmesem aşırı canım cekiyor diye kendime eziyet ediyorum 🙈cok küçücük içsem sakıncası var mı acep 😒 (ama eminim bir damla da içsem vicdan azabından kahrolurum )
GizeminEdizi mommom_ ben hiç takilmadom böyle şeylere ,oğlum 28 aylık hiç problemde yaşamadık,eziyet etme.kendine insanlar emzirirken sigara içiyorlar ,birwz kolanın ne zararı olabilir ki,çocuğu eritecek halı yok ya😁☺️
nazlimom_ mommom_ benımde bebegim gazlı 2 yudum içiyorum cok canım istediginde zaten yemekten sonrada kimyon tohumu çayıyla anason çayı içiyorum keske doya doya içebilsek kolayı🥲
Defneyigit_1425 mommom_ benim kızım 3 aylık ben doğduğundan beri içiyorum kendimi hiç sartlamadim gaz sancısı da olmadı bilmiyorum ama bebekten bebeğe belki değişir
Rabia4747 mommom_ canim deli gibi istiyor bebeğim 51 günlük icmicem kıyamam ona hiç içmedim kola aylarca ;(
Sibel_87 mommom_ ben canımın istediğini içtim sadece ilk bir ay dikkat ettim o kadar şimdi 7 aylık olduk.Ya zaten hamilelikte çocuğu şeyden kısıtlıyorsun kendini şahsen ben öyle yaptım çola içmedim,sigarayı bıraktım,hamburger yemedim patates kızartması çok yemedim.Emzirme dönemim devam edinceye kadar da hep dikkat mı edicez bizim de canımız çekiyor.canınız çok istiyorsa yarım bardak ta olsa için bence yine sizin kararınız tabi
minikfarem__ mommom_ 3 aydır gazoz, portakal, limon istiyorum. 😊 Ben dayanabilirim ama küçük bebeğim dayanamaz diye içmiyorum 😊 alerjisi olanlar hiçbir şey yemiyor iki tane şeyi bir kaç ay sonra yersem ölmem diye de kendimi gazlıyorum😂😂😂