miroos Merhaba arkadaslar sütümden bebegime soguk gectigini düşünüyorum öksürüyor fakat cigerlere inmemis saglik ocağına götürdüm birde sulu ishal yapiyor cok cıvık birde karninin agridigini düşünüyorum ne yapmaliyim geçirmek.icin
Nursena0606 miroos sütten soğuk geçmesi diye bir şey yok. Belli ki bebeğiniz hasta. İlk dişini çıkarıyor olabilir. Ateşi var mı yok mu takip edin. Diş etlerini kontrol edin. İshal sürekli ve 3 günü geçerse mutlaka doktora gidin. Sağlık ocağına değil.
miroos ElifmNaz hararetlimi derken anlamadim canim evet internetede baktim dis yaziyor ilk kizim cok rahat çıkarmıştı böyleysek ilk diste yandık heralde
ElifmNaz miroos yani başı sıcak oluyor canım benim bebeğim şuan öyle erken çıkarıyor dişleri bizde çekiyoruz Allah yardımcımız olsun su vermeyi ihmal etme ishali varsa
ElifmNaz miroos benim 3 ay 22 günlük geçen gün gittik sağlık ocağına oradaki doktorumuz söyledi diş çıkaracağını iştahı azalmıştı salyası vardı çok bide damağı beyazlaşmıştı
miroos ElifmNaz doktora goturdum az once alerjik dedi dislei ilgili birsey demedi ama cok salya akiyor bizdede