TinyBabys ben de 22.5 aylıktı memeden kesyiğimde.. Benim ki de emerek uyuyan bi bebekti ge defalarca kalkar emmeden de uyumazdı 🤦🏻♀️
Ben son zamanlarda gündüzü baya azalttım ve sürekli olarak oğluma anlattım süt bitiyo memeler uf olmuş, doktora gidic3m memeler hasta olmuş falan diye. Son günü de gündüz uyurken emzirdim ve “sen şimdi memeyle uyu ben doktora gidic3m memeler uf olmuş süt de bitmiş” dedim yani son kez emdiğini ona anlattım. Uyuttum ve dışarı çıktım kayın validem evdeydi. Eve gelince de hemen göğüs uçlarıma yara bandı taktım. İlk emmek istedi dedim ben doktpra gittim memeler yara olmuş falan. Açmak istedi memeyi gördü ve ağladı 😕 sonra sakinleştirdik falan. Sonra tekrar istedi ama memeyi açmak istemedi.. Zaten tekrar tekrar açmamak gerekiyomuş, bizimki de bi kere yara bandını görünce ikna oldu yani..
Daha sonra gece baya bi kitap falan baktık loş ışıkta, mayıştı sonra meme istedi ilgisi dağılsın diye türlü türlü hikayeler ninniler uydurdu kucağımda gezdirdim öyle öyle uyuttum 🥲
G2ce de kalktığında hep ağladı her seferinde kucağımda hikaye masal ninni.. Gezdirerek uyuttum ama odadan çıkmadı ki uykusı dağılmadın. Böyle böyle 2 3 günde memenin artık olmadığını anladı her uyanmada su içer kafayı direkt yaastığa koyarak uyur.. Gece uyanmalar 1 ay sık devam etti, şimdi 4 ay olcak nerdeyse hala uyanıyor 2 3 defa ama hemen uyur 🙏🏼
G3ce uyku öncesi biz yeni yemek yemiş oluyoruz yani saati öyle denk geliyor ekstradan mama falan yedirmiyorum ama gece acıkmış oluyo sabah çok erken uyanır mutfağa koşar.. Ya da gece süt içme huyu başladı onu ister mesela 🤷🏻♀️
Yani korktuğum gibi olmadı benim çok şükür hayırlısıyla darısı başınıza 🤗🙏🏼🍀🍀