28durum beni hiç emmedi sürekli red etti sağdım 1 ay verdim sonra mama daha güzel geldiği için anne sütünüde istemedi ve sütüm kesildi maalesef 🥺 şimdi mama veriyorum ama sütüm olduğu halde emmediği için başta mamaya alışana kadar çok zorlanmıştım hep ağlamıştım mama işi zor maalesef anne sütü gibi değil saatli fazla verirsin kusar az verirsin doymaz 😥 neyseki şurda 3 ayımız kaldı sabır 🙏