yusram Sevgili anneler bugün tam 4 ay oldu 2 3 gündür uyurken çığlık çığlığa uyuyor bebeğim neden böyle oldu gece gündüz uyuturken ağlıyor 4 ay sendromu mu acaba napabilirim
Emsa yusram aynen oyle allah kolaylik versin ay cikana kadar cihliklarina goz yum ve uyutmakta sen kararli ol bibsure sonra cirpinmayi burakip uykuya dalar
Busrasafak yusram biz de oyleydik suan 4 ay 20 gunluguz gitgide azalıyor gunu gunune tutmuyor tabi arada agliyor yatarken sabret canim
TugceArslan yusram Benm kızım da 4 buçuk aylık. Uyumaya direnmelerinin nedeni bence algılarının açık olması ve daha fazla oyun oynamak istemeleri
Denizelif Benim kızımda bugün 4 aylık oldu 2 3 gündür dediğin gibi uykuya dalmasi çok zor oluyor ve çok ağlıyor emzirerek uykuya dalmasını sağlıyorum bende başka türlü emzik falan da kabul etmiyor aynı şeyleri yaşıyoruz galiba
Martannesi03 Busrasafak ya bu gecicekmi ay bitince acaba 😒 aşırı zor bı surec cnk çığlık ata ata ağlamaktan sesi kısıldı benimkinin
Gizembrcu Doktorum ben sormadan ağlatarak uyanabilir artık bu çok normal korkma dedi içiniz rahat olsun