Kızım çok iştahsız ve hep aynı şeyleri yemek istiyor. Yumurta, tarhana, şehriye çorbası ve patates . Başka hiç bir şey ağzına sokmuyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Çalışınca tüm gün aklım kızımda kalıyor. Bakıcımız her gün çeşit çeşit hazırlıyor her şeyden yesin diye ama bizimki dilini bile değdirmiyor. Bakıcıyla kurumum arası 5 dakika ya var ya yok, iş yoğun olunca da gidemiyorum. Aç mı tok mu aklım hep kızımda. Böyle bir durumla karşılaşıp çözüm bulan annelerimiz var mı?