Nnn1112 4 aylıken oglum anne demisti herkesin icinde kayınvalidemde vardı . Herkes o bebis ne diyiyo anne mi?kayınvalidem yok yok demiyo ,sonra anne annne yine dedi ogluk .dedi duyuyoruz anne diyiyo. Misafir gittikten sonra niye öyle dedin anne nazar olur kızim demisti😅 4 ayliķ 16 günlukende ilk dışini cıkarmıştı 🥰 ama her bebek aynı degıl kızım 7 aylık dışı daha cıkmadı ilk kelimesini 4 gözle bekliyorum.🥰