Arkadaşlar kaynanama bırakmak istemiyorum kızım 6 aylık 10 gün sonra sabah 8 akşam 3 4 e kadar yanında olamıycam çünkü bahçeye gitmem gerekiyor kaynanam memesini teklif etmişti meme de uyuyor dediğimde bende mememde uyuturum dedi ve asla güvenmiyorum . Neyse anneme bırakcam ama sabah emzirsem ek gıdaya geçti zaten 5 aylıkken akşam 4 e kadar mama yese olur mu aceba veya meyve püreleri onlardan almayı düşünüyorum onları yese olur mu acena