OncedenGurme 48316ELIZAN benim de üstüme ilk araba. Eşimin üstüne olsa yarı yarıya olacaktı nerdeyse fiyatı ama krediyi ben çekince benim üstüme yapmak zorunda kaldık malesef
Neraops Derininannesi_ eşim çalışan is yeri sigortasını yatiriyor ve bizde sigortadan yararlaniyoruz Şimdi ben kendimi sigortasız yapabilir miyim yani yesilkartli olur muyum?🥰