48316ELIZAN Arabaya kasko sigorta yaptirdim bugun 8bin tuttu ikisi toplam gecen sene 2.200 odemistim yanlis mi hesapladilar anlamadim ki yaptiranlar varsa ne kadar odediniz bu kadar fark olmasi normal mi oturmus kara kara dusunuyorum yanlislik mi oldu diye🙄
Poyrazz12 48316ELIZAN bir sigortacı olarak diyorum evet zam geldi ama bir yılda bu kadar fazla gelmesi olması çok çol fazla yapmışlar keşke başka yerlerden de teklif alsaydınız
Kubra3525 48316ELIZAN canım bizde fazla çıkar diye bekliyorduk ama anlamadm aracın markası ne o da farkeder bizim 3500 kasko 2300 falan da sigorta tutdu
48316ELIZAN Poyrazz12 Surekli gittimiz yer baska yere hic ugramadim bile , farkli firma olunca fiyatta degisiklik oldugunu bilmiyordum 😑
48316ELIZAN Kubra3525 1.953 tl sigorta tuttu , kasko 6050 tl . Honda civic 2020 model insallah katakulliye gelmemisimdir.
Poyrazz12 48316ELIZAN her şirketin ekran sayısı farklıdır kimi 5 ekran ile çalışır kimi 30 en uygun veren hangisi ise onunla yapılır bence iyice Bi araştırın çok fazla vermişsiniz çünkü iptal hakkınız bulunuyor.
Minikkizinyolu 48316ELIZAN ben de geçen senenin iki Katını ödedim😅neye zam gelmedi ki(maaş hariç cunku maaşa gelene şu pahalılıkta zam denmez)
48316ELIZAN Minikkizinyolu Valla elde olani verdim geldim bide yetmedi eksiye girdim . Ne olacak boyle halimiz sus diye kapi onunde kalacak bu gidisle.
Ayseege6156 48316ELIZAN arabanın modeline göre değişiyor sigortalar da kaskolar da bizde yüksek mebla ödedik
Kubra3525 48316ELIZAN fıat egea 2022 canım kaynımında dün aldı hatta bilemedm ki içerigindende fark eder
48316ELIZAN Poyrazz12 Arayip soracagim artik zam herseye geldi de yani cok fazla birde cok normalmis gibi davrandilar yine zam gelicek falan filan.
Derininannesi_ 48316ELIZAN sigortacıyım bende canım sanki yükseğe yapmıslar kaskoyu iptal ettirme şansın var baska yerlerden teklif al
Minikkizinyolu 48316ELIZAN Allah kurtarsın hepimizi bir an önce 🙏🏻Eski güzel günlere dönelim insallah
48316ELIZAN BuzluKahve teminat olarak en kapsamli olan neyse onu yaptiriyordum zaten hep. Gecen sene de ayniydi bu senede sadece fiyat farki abartilmis oldu. 4200 sizin iyi cikmis bana gore .