Bebeim 9 aylık oldu ama hala her uyku öncesi yatırdığında önce bir süre ağlıyor bazen çok oluyor alıyorum uyutmuyorum bazende bir süre sonra hafifleyip uyuyuyor. Neden böyle yapıyor olabilir yani her türlü uyutmayı denedim nasıl uyumak istiyor anlamıyorum ki aranızda uyku eğitimi alan varmı varsa bana bir yol gösterebilir mi