Demeteymenim Merhabalar. Oğlum 2.5 aylik yasadigim yer 34 35 derece kolsuz zıbın ve ince tulum seklinde giydiriyorum ama yarin disari cikicam kisa kollu giydirsem üşürmü korkuyorum hasta olucak diye