Aselbalininannesi o kadar benzer ki yaşadıklarımız,ama bizim şöyle de bir durum var,yeni doğum yaptım 2 aylık bir kardeşi var, babasından uzaktayız 4 aydır,şehir değiştirdik bunlar baya etkiledi sanırım,dur deyince vur anlıyor inada bindiriyor,bir de altını üstünü çıkarıp gezmeye kalkıyor deli oluyorum hiçbir aktivite yapqmiyoruz boyama kitabı defter veriyorum boyalarla bunların dışında kalan her yeri boyuyor,mıncıklama vurma olayı da var ne yapacağımı şaşırdım artık,ben de tel veriyorum sakinlessin diye ama acaba telefon mu neden oldu bunlara diye de düşünmeden edemiyorum