Sedos2121 Mrb hanimlar doktorum istahsiz ogluma bu surubu onerdi kullanan varmi faydasinu gordunuzmu ve nasil kullandiniz gidalara katarak kullanan varmi🌼🌼
defnekus1 Sedos2121 merhaba benim kızda iştahsız. Bu şurubu önerdi. 4-5 gündür kullanıyorum. İştahsız ya şurubun bile yarısı çöp oluyor ağzına sokana kadar 🤣 inşallah faydasını görürüz