Benim kızımda 3,5 aylık. Gündüz kısa kollu badi, alttan bilekleri biraz açık tayt giydiriyorum. Akşam 7 den sonra ince uzun kollu bir penye giydiriyorum. Balkona çıkartırken bir yelek geçiriyorum sırtına. Vücuduna elinizle dokunun ara sıra. Soğuma olmadığı sürece üşümüyordur.