Deletedmom5455477 Neler giydiriyorsunuz bu dönemde ben sanırım kalın giydirdim İsilik olmuş hafiften ne yapmam lazım nasıl giydirmem lazım
AntiSosyallKelebek Deletedmom5455477 Sen üşürsen üşür terlersen terler sıcak ise hava 1 kat yeter çok sıcaksa şort tişört yada tek zıbın ,serin ise yelek çorap soğuk ise biliyorsun İşte
Deletedmom5455477 AntiSosyallKelebek bana iyi geliyor ama kolları üşüyor gibi oluyor o yüzden tedirgin oluyorum
Yaduuu Deletedmom5455477 evet serin bacak ve kollar ama usudugunu düşünmüyorum. Ev 30 derece 🥺 sürekli bir efor halinde zaten. İçiniz rahat etmiyorsa çorap giydirebilirsiniz ☺️
Deletedmom0099 Deletedmom5455477 istanbuldayım kısa kollu şortlu takım giydiriyorum 2 yaşında, küçükte olsa aynı şekilde giydirirdim hava cok sıcak cünkü
Tugce59 Deletedmom5455477 6 aylık bebeğim. Evde genelde sadece zıbınla duruyor. Dışarı çıkarken de şort ve tişört giydiriyorum. Çorap giydirmiyorum.
UraSsmom Deletedmom5455477 Evde sabah uzun alt pijama kısa kol öğleye yakın akşama kadar şort giydiriyorum duruma göre, dışarda zaten hep kısa kol ve şort giyiyolar
Tugce59 Deletedmom5455477 bazen soğuk oluyor ama endişelenmiyorum. Hareketsiz kalırsa öyle oluyor. Bebekler soğuktan değil virüslerden hasta oluyor. Fazla giydirmenize gerek yok. Size göre hava sıcaksa onlara göre de öyledir. Bebeklerinize güvenin 🌸
felis Deletedmom5455477 Kol ve bacak üşüse de bir şey olmaz korkma. Önemli olan ayakları ve sırt ile göğsü üşütmemek. (Kendi giydiğinin bir kat fazlası derler ya, öyle düşün). 🤗