Fairyytale Kızımın yanağında kızarıklık oluşuyor çok fazlalaştı bana çok öptüğün için diyorlar evet çok fazla öpüyorum oyuzden olabilir mi birde bugün güneşe çıktı daha da çok kızardı neden olabilir.?
Kuzeytto Fairyytale Benim bebeğimde de vardı doktor egzama olduğunu söyledi. Krem verdi geçti fakat normal sebamedin nemlendirici kremini aldım her gün surmezsem tekrar ediyor kızarıklık sürekli nemlendirmem gerekiyor.
Derinnlina Bizde aynı dertten muzdaribiz çok öpülmekten olsa gerek ben kıyamıyorum öpmeye teyzeleri halaları öpmeye doyamadılar kızım da 1 aylık daha yanaklar kızarık hep 🥴