Uykuya dalarken ağlama şu sıralar benim bebeğimde de var, 5 ay 25 günlük şu an ve 5.ay atağında. Bu durumun ataktan kaynaklandığını düşünüyorum, çünkü 4. ay atağında da aynı şekildeydi ama atak dönemi sonlandığında bu tip sıkıntılar yaşamıyoruz. Bu arada ek gıdaya başlamak için de 6.ayımızı doldurmayı bekliyoruz:) 4 Haziran’da kabakla açılışı yapıyoruz inşallah 😄