Bugün tam 25 aylık olduk ve ben tuvalet eğitimine başladım. Sabahtan beri 2 kez altına kaçırdı, tuvalete gittiğindeyse hiç yapmadı. Tuvalete gittiğinde korkuyor ve kaçıyor bu normal mi ? Yapmak istemiyorum diyor kaşlarını çatarak bende peki sen bilirsin diyorum zorlamıyorum. Bir de kaç dakikada bir götürmeliyim ? Çocuk üzerinde aşılması zor psikolojik yıpranma oluyormuş nedir onlar sebebini bilen var mı ? :(