AntiSosyallKelebek Minzilikuymak61 Bunu yapmayacak kadar bilinçli bir anneyim ya siz ? Daha ek gıda süreci tamamlanmamış bir bebeğe paketli gıdayı verip bide övünüyorsunuz pes…
Minzilikuymak61 AntiSosyallKelebek evet her postta olan bilinçli ebeveynlerden bitanede burda sanırım cocugum suanda 18 aylik gayette sağlıklı cok şükür kilosu boyu vs herseyi yerinde kendi dogurdum cocugu nasil yetistirebilcegimi bilcek kadar aklim yerinde cok bilmis anneliginizi alin ve uzaklasin 😉 bi siz cocuk doguruyorsunuz bi siz ek gida donemi yasiyorsunz sanki ne bu bilmislik arkadas sana yedirdinmi veya yedirmedinmi diye soruluyor gel burda benim anneligime laf soyleme firsati sunan yok sana. Paket gida yediriyormusuz cocuga komedisiniz ya
Minzilikuymak61 AntiSosyallKelebek sizin ilk yorumunuza cevap bile vermemisim gelmis 2.yorumu yapip duyar kasmaya calisiyosun komik duruma düşürme kendini 😄
Mommqueen Minzilikuymak61 1 yaşından sonra vermştm kızıma şuan 4,5 yaşında günde 3 dondurma yer asla dokunmaz maşallah 😅 oğlumda 11 aylık hiç vermedim şimdiye kadar gecenlerde annem birazcık tattrdı sadece
AntiSosyallKelebek Minzilikuymak61 5 aylık bebek üzerinden duyar kasmam ;) amacım kötü örnek olmaman yapılmayacak şeyi matah birşey gibi gösterip övünüp komik duruma düşen sizsiniz:)
DenizSerap Nurtalib Merhaba. Dondurulmuş muz ve çilek hatta şeftalide güzel oluyor. Yoğurt birazda süt ve bal ile karıştırıp blendardan geçirip dondurma kaplarına koyuyorum. Avakado ve muz da karıştırmıştım ilk zamanlar ama oğlum daha tatlı meyveleri keşfedince avokadolu olanı artık pek sevmemeye başladı. 😁
SweetPaw Minzilikuymak61 7-8 aylık falandı meyve tadimlari sonrası vermeye başlamıştım bu yaz ilk defa hazır dondurma yemeye başladı benim yaptıklarımın mecbur kalmadıkça yüzüne bakmiyor artık 😒
SweetPaw Minzilikuymak61 ya o konuda yanlış birşey de söylenmemiş aslında da ben dahil olmak istemedim o tartışmaya.Tabi herkesin kendi annelik süreci kendi tercihleri. Ben hazır vermedim tadım yaptirdigim meyvelerden kendim püre yapıp dondurarak verdim. İki yaş öncesi paketli ambalajlı ürün özellikle şekerli şeyleri hazır olarak hiç vermedim. Ne kadar geç tanisirsa o kadar iyi kafasında olanlardanım. Sizinle pek aynı pencereden bakmıyoruz maalesef ek gıda konusuna 🙈🙈
Minzilikuymak61 SweetPaw ben 5.aydabaşladım ek gidaya baya yiyordu yani ki soyle ben yerken benimle birlikte yiyordu yanu cocuga butun butun vermedim tabikide hicbizaman suanda bile oyle yiyor ama dozunda yiyor oyuzden sikinti yasamadim, hicbizaman😊
gibicibicis Minzilikuymak61 5 aylıkken yalıyordu tattigi ilk besin dondurma oldu 😄 her yaz hemen hemen her gün açık ya da kapalı yiyor 4 yaşında en sevdiğimiz yiyecekler dondurma fast food dondurulmuş ve paketli gıdalar 😄
Minzilikuymak61 AntiSosyallKelebek ya sen neyin kafasini yasiyorsun allah askina mukemmel anne egonu al ve git surdan ya komedisin resmenc😄
Minzilikuymak61 cankuzularim ne gunahi hanim efendi cocuga ne yasattikta cocugun gunahina girdik vallahi komedi ya
Winnithepooh Irmakprensesinannesi teşekkür ederim hiç duymamisyim denk gelirsek mado var mı samsunda bilmiyorum ama izmirde vardi denerim ama insan yine evde yapılan kendi yapiyor diye içi rahat ediyor tek sıkıntı disarda yemek istesek insanlar değişik bakıyor tutma yerleri farklı diye evde yaptığımı anlayıp 😀 ve mecbur kalmadıkça vermem diye düşünüyorum disardan alip
Deletedmom_22 Minzilikuymak61 ilk 8 aylıkken ben dondurma yerken yalamıştı🤣 Şuan 2 yaş 4 aylık. haftada 1 kez yeriz 🙂
FHKK Minzilikuymak61 1 yaşından beri yiyiyor 😂 Şimdi 3 yaşına girecek koca magnumu ya da cornettoyu tek yer 😅😅
cankuzularim Minzilikuymak61 siz niye bizim için günaha giriyorsunuz🤣 bunu bi kaynana verse yıkarsıniz ortaligi ama bi anne verince ay söyle ay böyle