Elif3435 Selam kızlar bebeğiniz Dokuz ay civarında kaç çiş Yapıyor? Benim bebeğim gece bezinin sadece yarısını Islatıyor. Bu normal mi? Çiş sayısı az geliyor bana
Sulemsu Elif3435 merhaba benimde kızım 10 aylık 5 bez değişiyoruz gün içinde bol bol suda veriyorum ama bez sayısı düştü gibi bilemedim
birannebirmelek Elif3435 benim kızımda gece uykusunda 1 yada 2 defa beslenir hep bezinin yarısı dolu olur sabah alırken ama hiç böyle düşünmemiştim ayına göre kilo alımı iyi dedi doktor ve ebe o yüzden kaç kilo bebeğiniz
Dondurmalikahve Elif3435 kaç kilo aldı en son sadece çiş değil mesela terleme yoluylada su atar terliyor mu?
Elif3435 Alygkc mesela bezinin tamamını Islatması mı gerekiyor. Gündüzde az çişi yapıyor iki bez anca doluyor
Elif3435 birannebirmelek 9 ay 10 günlük 8300 kg. Kilo alımı da az ama hareketli olmasına bağladık hep
Ucansupurge Elif3435 Kızım 8,5 aylık 3-4bez anca değiştiriyorumdur 3saate bir emziriyorum suda veriyorum ama yetmiyor mu diye bende düşünüyordum
Elif3435 Ucansupurge şu sıralar çok azaldı bizde de. 8 ay civarı daha iyi gibiydi. Ne yapacağımı bilemedim
birannebirmelek Elif3435 9. Ayına girdiği gün tartılmıştı kızımda 8900 çıkmıştı çoo bir fark yok bence kızımla kıyas açısından demiyorum tabi ama persentil tablosunda normal bu kilo ayına göre ☺️
Elif3435 Elif3435 Ataselim Ataselim İyi bari içim rahatladı biraz da olsa. Çünkü ma daha garanti Doyması açısından
Ataselim Canım bizimkide mama kaşığı görünce kafasını çeviriyor. Ama ekmek içini biseye banıp verirsem yiyor. Bende o ara hemen azına Kaşık veriyorum sende öyle dene
Nurellllaaa Elif3435 doymamasıyla alakalı oldugunu düşünmüyorum hem emiyor hem formül süt içiyor ve dolu dolu su elinde hep çişi az ama