Ozlemyoz Selaaaaammm güzel anneler 🥰🥰 Bebisleri kaç aylık olduğu zaman denize havuza soktunuz hangi güneş kremini kullandınız 🥰🥰
KubraBaybars Ozlemyoz Güneş kremi önerisi için bekliyim ben de. Baktım ama çok pahalılar ya uygun fiyatlı güzel bi krem arıyorum 😅
delirmeceler Ozlemyoz bizim doktorumuz müstela önerdi güvendiğimiz doktor olduğu için aldık amazondan 259 tl fiyatı
Archmomm Ozlemyoz havuza sokmadım sokmamada , denize ilk 3 aylıkken soktum Ağustostu . Güneş kremini 1 yasından sonra basladım Mustela 💜
Minikcivcivim Ozlemyoz 6aydan sonra denize sokmuştum. 2yaştan sonra da havuza. Her yaz kullandığım marka sebamed çok memnunum.
Denizmooom Ozlemyoz 6 ay altı deniz havuz güneş kremi önerilmiyor 2aylıkken gitmiştim sokmadım:) bu yıl insallah 14 aylık olacak cok heycanlıyım 😁 mayo bez vs aldım bende güneş kremi arıyorum uygun fiyatlı suan sebamed var hem büyük
Ozlemyoz @“Archmomm” yanma falan olmadı mı bende denize sokmak istiyorum ama korkuyorum güneş yanığı olucak diue
Lilababymom Ozlemyoz 6 7 aylıkken denize girdi doktor havuza girmesini uygun görmediği için girmedi. Aşıları tam değil o dönemde bulaşıcı hastalık olabilir diye. Güneş kremi 6 aydan önce önerilmiyor
Miniminnakbebe Ozlemyoz doktor 6. Aya kadar aşıları tamamlasın sonra girebilir dedi ki şu an 4 aylık yazın mutlaka denize falan sokmak istiyorum suyu seviyor 😍 ama mayo konusunda kararsızım tulum olanlardan mı alsam şort mu siz ne düşünüyorsunuz