Arkadaşlar kızım 2 yaşına yaklaşıyor, gece beslenmesini kestik ama gündüzleri ve sabaha karşı uyku aralarında çok sık emmek istiyor. Böyle bir şey duydum var mı aramızda bunu uygulayan. Süt kesildiği için bebek kendi kendine bırakıyormuş memeyi. Acı biber sürmek bant yapıştırmak gibi yöntemleri kullanmak istemiyorum.