Yaranım büyüklüğü çok fazla değilse takip önerilir. Genelde yenidoğanlara cerrahi müdahale yapılmaz. 3 aya kadar beklenir. Kafasında ki açıklık kendiliğinden de kapanabilir. Kapanmaz ise 3 aydan sonra cerrahi olarak kapatılabilir
Bu süreçte o yara sık sık kabul bağlar o kabuk düşer. Tekrar kabuklanır. Vs. olay bu şekilde devam eder. Si bu süreçte yarayı takip edin büyüme var mı. enfeksiyon kapmış mı. Akıntı var mı. Bunlardan birinde bi artış olursa plastik cerrahi ye başvurun. Onun dışımda yapılacak pek birşey yok. Endişelenmeyin. Geçen ay bi arkadaşımın bebeğinde de oldu.