Hanımlar 1 aylık bebeğim var hıçkırıncaya kadar emiyor ben uyuması için yatağa koyup 2-3 saat uyumasını beklerken 10 dakika içinde kakasını yapıp ağlamaya başlıyor. Ve sanki 10 dakika önce emen o değil gibi tekrar emmeye başlıyor kafayı yicem ne yapacağım