Cok normal artık tanıdığı kişileri ve yabancıları ayırt ediyor yabancıya gitmek istemiyor onu zorlamayın bırakın zamanla alışacak zaten.zorla almak sevmek isteyenlere müsade etmeyin alışınca gideceğini söyleyin uygun bir dille. Benim oğlum 22 aylık sadece çocukların yanina gider sarılır ve tanıdık kişilere gider yabancı kimseye gitmez hala. Normal karşılıyorum saygı duyuyorum oda bir birey artık 😊