Sinem66 kaderimdebudamivardi 2. Ay aşısı verem aşısı yapıldı ilk ve alerjisi olduğu çıktı ardından alerji ilacı yapıldı korkmuş çırpınıyor dünden beri gögüsde çok zorlanıyorum emzirme ve mama bir götürüyorduk biberonu bile almak istemiyor
kaderimdebudamivardi Sinem66 cok üzüldüm kuzum benim verem aşısı benimkini hep uyutmustu 3-4 günde huzursuzluk yapmıstı sonra kendiliğinden gecmisti cok gecmis olsun
Dd222 Bir çay kaşığı calpol vermemizi önerdi hemşire ve doktor benimde aynısı başıma geldi ve ilacı verdikten sonra düzeldi 🤗