R_y_M 2 ay 15 günlük bebeğim var önceleri 2 saatte bi 90 içiyordu 2 saati dolunca yapıyorum içmiyorum 3 saat sonradan içiyor sizler ne sıklıkla besliyorsunuz anne sütü almıyor yoksa mamayı mı sevmedi atak haftasındayız bi de
Nazlican R_y_M 3 saatte bir besliyorum 2.aydan beri Reflü cıktı bizde doktor öyle önerdi Anne sütüyse 2 saat mamaysa 3,3 bucuk demişti
R_y_M Nazlican reflümüz yık ama benimki dr artık uzattı sattini 3 3 buçuk saate çıkardı normal o zaman dimi
Nazlican R_y_M Normal çünkü düzensiz ve fazla beslemekte reflüye yol açarmış Hem düzen olması bebiş içinde daha iyi 90 cc içiyordu o zaman benim bebeğimde