Asenam16 canım merhaba Dr a gidince yaz demiştin. Önce kan idrar tahlili yaptı, 10 günde çıktı sonuçlar ama ben geç gittim biraz 😃 nyse b12 düşük dedi ama saç dökülmesi yapcak kadar değilmiş. Doğumdan sonra 3 4 ay dökülürmüş saçlar. Memnun değilsen kat kat kestir daha gür görünür dedi (tesettürlüyüm) dedim yok Dr hanım benim sorunum görüntü değil dökülmesi. Zaten saçım popoma kadar uzundu, döküldüğü için omzuma kadar kısalttım. Evin her yeri saç, işte doğum sonrası normaldir sonra yenileri çıkar ama biraz uzun sürebilir dökülme ddi, vitamin yazdı yine de içinde b12 ve başka vitaminler de varmış. Öyle yani. Bittikçe de aile hekimine yazdırabilirsin dedi. Daha almadım ilacı yarın alıcam inşallah. ❤️🙏 Sen ne durumdasın?