Saatte bir ateşine bak canım. Bizde geçen hafta yaptırdık. Durduk yere huzursuz olabilir ağlamak için ağlayabilir dedi hemsiremiz. 3gun duş aldırmayın dedi. Atesi çıkmaya başlarsa parol yada calpol verirsin. 2gun hafif ateşlendi sonra geçti. Bende atesmi yapar dediğimde yapmayada bilir dedi. İlla yapacak diye birşey yok. Dikkatli olmada yarar var sadece. Geçmiş olsun