Umutcagla Benim kötü bir banyo travmam var maalesef. Bebegimi esim dusta yikiyor bende sampuan uzatma gibi ayak islerini yapiyorum banyo bitene kadar. Tek basima nasil yaptiricam bilemiyorum henüz, biraz daha büyüsün diyorum. Uyku eğitiminde rutin oluşturuluyor ya,orda görüyorum hep düzenli banyo yaptirimini. Bu konudan muzdaribim😪😪😪