Dört gündür göğsümde süt birikmişti ne yaptıysam tam açamadım bebeğim de emip boşaltamadı göğsümü bugün emzirdim canım çok yandı göğsümü tam boşalttı ama sonra hemen kan kustu çok korktum doktora gittim doktor da göğsünden gelmiştir dedi sizin kan geldiği oldu mu mastitte