Mettt amin amin inşallah. Ya göz çok mühim bi organımız. Ama bebekler tam olarak herşeyi kontrol edemiyorlar ki. Mesela benim kızım ellerine odaklanıyor bazen çok dikkatli sonra bi anda şaşı yapıyo. Yani normal. Daha minnacıklar. Kimileri farkında değilizdir diye düşünüyorlar muhtemelen. Mesela anneler gününde ben ilk defa kızımla fotoğrafımızı paylaştım. Anneme bebeğimin gözlerinde kayma olduğunu söylemişler. Ben biliyorum zaten doktor normal olduğunu söyledi kontrollerini yapıyoruz dedim. Bi komşumuz vardı onun kızı bebeğine hamileyken havale geçirmiş bebeğinin gözleri gelişmemiş. Herkeste senin bebeğinin gözünde bişey var deyince yok bişey demiş, heralde dışlanır ilerde diye düşünmüş. Sonra cocuk kaç defa gözünden ameliyat oldu. Aynı şeyleri bizlerde yaşamayalım diye söylüyorlar.