Mommsf1 Sebamed mi desitin mi yoksa uni baby mi bide hipp var oglumun cildi hassasta bunları kullanan varmı
Srpmzcn19 Mommsf1 ben doğdugundan beri sudocrem kullanıyorum canım bize çok iyi geliyor. Bütün pişik kremlerini kullandım ama en güzel sonucu sudocremde aldım.tabi her bebekte bir olmayabilir
Mlsldy Mommsf1 sudokrem ve bepanten pişik kremi en iyi faydasını gördüklerimizdi. Günlük bepanten kullandım, hafif kızarıklık oluşmaya başladıysa sudokrem sürdüm hemen aldı pişiği. Kızım da çok hassas mesela mustela pişik kremi kızımda pişik yapmıştı🤐
Oglumunannesiyim__ Mommsf1 doğduğundan beri Mustela kullanıyoruz oğlum 11 aylık 1 kere bile pişik olmadı
Madam Mommsf1 mustela tavsiye ediyorum çok iyi geliyor azıcık kızarsa hemen sürüyorum sonraki bez açmaya hiç kalmamış oluyor kızarıklık
MasalsMommy Mommsf1 İlk doğduğunda sudocrem kullandım çok iyi gelmişti ama içeriği çok kötüymüş öğrenince mustelaya geçtim memnunum