Bebikobilge Musabsefa bizimki de ikinci ayda attı daha da almıyor üç çeşit denedim yok almıyor. Geçmiş olsn göğsünüzden kopmaz artık 🙂 yine de değer be…🌺
Eylbsr Musabsefa Ben vermemiştim yeni doğduğunda, kırkından sonra alismaz diyorlar gerçekten de öyle oldu . İki ayı geçtik keyfi istediğinde tutuyor onu da beş dakika alıyor geri atıyor sürekli göğsümde … Emzik kurtarıcı gerçekten