Serife3304 Ayaz-simge1 ben hemde çok kez. İlk bindiğimde 3,5 aylıktı hiçbir sıkıntı yaşamadık tek binecekseniz kanguru rahat oluyor
Serife3304 Themamacita şu anda kullanmıyorum benimki büyüdü zaten 2 yaşında artık. Ama öyle iyi bi marka değildi tek taraflıydı valizle çocuğu aynı anda taşımak zor olur diye kullanmıştım uçağa binip inerken de rahat oluyor kanguruda taşımak
Ayaz-simge1 Sevindim hiç kimsenin sorun yasamamasına ılk deneyimimz olucakta korkuyrm kulağından veya baska bı sorun yasrmı dıye biraz rahtladım teşekkür ederim yorumlar için :)
Serife3304 Themamacita anladım ama inanın markasını hatırlamıyorum ve hurca kaldırdım ama dediğim gibi bebek mağazasından aldığım normal uygun fiyatlı bi kanguru 😊
EymeninAnnesiiiiiiii Ayaz-simge1 dun bindik 7 aylik bebeğimle ana kuxagj beni çok yoruyor bebek arabasıyla aldim uçağın merdivenine kadar bendeydi merdivenin başında benden arabayı aldılar uçak indiğinde de ilk onları çıkarıp getiriyorlar çok rahat oluyor