Mehmetalimm o lanet 4. Ay var yaa… bitirdi beni. Şuan 9 aylık, 4. Ayda birden 4 saate bir emmeye başladı. Doktor normal dedi diye çok dert etmedim. Ama gittikçe emmek istemedi, şuan emmediğinden sütüm iyice azaldı. Günde 1 kez emiyor 2 haftadır. Ve doktor raporlu mama yazdı. Üstüne bide ben normal mama aldım bugün. Yani demem o ki üzerine düş. Yoksa bırakıyorlar