Pnarr_ merhaba Çankaya köşkünün ordaki Msb lojmanlarındayım askeriyenin. Doğalgazı var merkezi sistem ısınması çok iyi yani kışın evim 26 dereceydi genelde 3+1 deyim ben daha büyük veya küçük var mı bilmiyorum ama odalar fena değil baya büyük en azından mutfağı ve salonu sizi tatmin eder biz çok memnunuz rahat yani konumu vs.