4.5 aylıkken tadımlara başladık kızlar 5.5 aylık şuan doktor kontrolünde tabi ki havuç ,yeşil kabak yoğurt ,taze fasülye ,patates püresi,elma denedim
Sizler nasıl yaptınız hala deneme süreci içerisindeyiz tabi ki ama ne zamana kadar denediniz normal bir öğün gibi yemeye başladı merak ediyorum doğrusu ben daha başındayım tam 6 aylık olunca yumurta sarısı labne falan vericem öyle planladım ama sanki bişeyleri eksik yapıyorum gibi hissediyorum