Merhaba, İstanbul’da öğretmenim bakıcı arıyorum yarım gün evime gelecek sadece bebek 6 aylıkken bırakacağım. Bir kaç kişiyle görüştüm 2000den aşagı yanaşmıyorlar artı yol parası istiyorlar. Sizler ne kadar veriyorsunuz?? Bu kadar arttı mı fiyatlar gerçekten ? Yoksa benim görüştüklerim mi abartıyorlar