ceybug Arkadaşlar ben ankaradayım kızım 3 aylik ne giydirmem lazim tisort mevsimini açalım mı doktor sen ne giyiyosan onu giydir dedi ama kısa kollu için erken mi sizce
Deletedmom_32 ceybug Kocaelideyim bende ev hamam gibi ben evde askılı atlet şortla duruyorum bebeğime de kısa kollu tişört ve şort giydiriyorum 😊 ev yanıyor valla 30 derece
Seda6019 ceybug 7 bucuk aylık benimki de evler tam ısınmadı. İnce uzun Kollu birseyler ve tayt giydiriyorum ben
Deletedmom_68 ceybug izmir’de 35 günlük bebeğime tek kısa kollu tulum giydiriyorum ya da zıbın+şort ama ankara’yı bilmiyorum nasıldır burada evde durulacak gibi değil
Elif_meva ceybug benim kızımda 3 buçuk aylık şort ve askılıyla duruyor ben balikesirde yaşıyorum dışarıda hava 33 derece evimin içinde 27 derece 🤦♀️🤭