kizlar yarın iki yaşındaki kızım tetik parmak ameliyatı olcak daha önce ameliyatı geçiren varmı yani nasıl geçti kızımın sol baş parmağı hiç acilmiyor sağdaki aciliyor ama arada tık sesi geliyor bide parmak bitiminde sertlik var doktor yapmissken iki parmaginıda yapalım diyorm ama ben çok kararsız kaldım napcagimi sasirdim siz olsanız napardiniz yardım edin lütfen